Cubus digitaliseert jouw volledige groothandelstraject, van het eerste klantcontact tot levering en facturatie. Hierdoor krijg je diepgaand inzicht in je organisatie, voorraad, openstaande orders en omzet. Met Cubus bespaar je tijd en kun je jouw klanten altijd de beste service bieden.

Magazijn met hoge stellingen

Dit is waarom Cubus ERP geschikt is voor jouw groothandel

Houd voorraadniveaus in realtime bij en optimaliseer jouw toeleveringsketen om voorraadtekorten en overbevoorrading te voorkomen.

Cubus automatiseert taken zoals orderinvoer, facturering en verzending, waardoor de kans op fouten wordt verminderd en je in staat wordt gesteld om orders snel en efficiënt te verwerken, zodat je aan de eisen van de klant kunt voldoen.

Cubus helpt jou om voorraad op meerdere locaties bij te houden, biedt real-time tracking en controle, vermindert overbevoorrading of voorraadtekorten en verbetert de nauwkeurigheid bij het voorspellen van de vraag.

Cubus automatiseert veel taken, waaronder orderverwerking en voorraadbeheer, waardoor fouten worden verminderd en personeel tijd vrijmaakt voor meer strategische taken.

Cubus helpt je om jouw supply chain efficiënt te beheren, kosten te verlagen en de efficiëntie te verhogen door inkoop-, transport- en opslagprocessen te stroomlijnen.

Overzicht ERP systeem voor inkoop

Hoe Cubus ERP jouw groothandel verbetert

Gestroomlijnde bedrijfsvoering

Gestroomlijnde bedrijfsvoering

Cubus helpt de productieactiviteiten van een bedrijf stroomlijnen door een enkel platform te bieden voor het beheer van alle processen.

 
Verbeterde productiviteit

Verbeterde productiviteit

Cubus automatiseert veel handmatige en repetitieve taken, wat resulteert in tijds- en inspanningsbesparingen voor gegevensinvoer, rapportage en andere administratieve werkzaamheden.

Verbeterd voorraadbeheer

Verbeterd voorraadbeheer

Cubus ondersteunt bedrijven bij het optimaliseren van hun voorraadbeheer door real-time inzicht te bieden in voorraadniveaus, voorraadbewegingen en vraagpatronen.

Integratie met andere systemen

Integratie met andere systemen

Cubus kan worden geïntegreerd met andere systemen, zoals CRM, e-commerce en supply chain management-software, waardoor MKB-bedrijven hun bedrijfsprocessen kunnen stroomlijnen en de algehele efficiëntie kunnen verbeteren.

Betere klantenservice

Betere klantenservice

Cubus helpt om klantenservice te verbeteren door een beter inzicht te geven in de bestellingen, voorkeuren en serviceverzoeken van klanten.

Altijd inzicht in jouw gegevens

Altijd inzicht in jouw gegevens

Cubus helpt door real-time inzicht te geven in je gegevens over meerdere afdelingen en locaties. Dit stelt bedrijven in staat trends te identificeren, prestaties te monitoren en datagestuurde beslissingen te nemen

Cubus is dè alles in één tool voor Groothandels

Cubus is de perfecte oplossing voor jouw bedrijf, omdat het alle bedrijfsprocessen integreert, van inkoop en voorraadbeheer tot financiën en klantrelaties, in één efficiënt platform. Dit verbetert voorraadbeheer, versterkt klantrelaties en biedt krachtige rapportage- en analysemogelijkheden. Bovendien is Cubus schaalbaar en leidt het tot kostenbesparingen op de lange termijn.

Overzicht ERP systeem voor verkoop

Optimaliseer je groothandelsprocessen met Cubus vanaf vandaag!